niedziela, 15 listopada 2015

Kilka słów wstępu

Witajcie :)
Nazywam się Pola. Utworzyłam bloga, aby wstawiać tu swoje postępy w odchudzaniu, ćwiczeniach, Będę wstawiała również posty odnośnie pielęgnacji mojej cery i włosów. Niestety moje włosy od kilku miesięcy nagminnie wypadają, z bujnej czupryny zostało już ich bardzo niewiele. W maju musiałam ściąć włosy ok 30 cm. Myślałam, że trochę pomoże to we wzmocnieniu się moich włosów, niestety tak się nie stało :( Stosowałam, wiele produktów, o których będę pisała, także spodziewajcie się wielu recenzji.
Ten blog nie będzie "profesjonalny". Zdjęcia nie będą doskonałej jakości bo nie mam odpowiedniego sprzętu. Będę pisała o tym co mi pomaga. Nie jestem dietetykiem, kosmetologiem, dermatologiem itd. Mam bardzo problematyczną cerę oraz włosy, więc dziewczyny, które mają takie same problemy może zaciekawi to co mi pomaga, albo polecicie coś co wam pomaga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz