poniedziałek, 16 listopada 2015

Pierwszy dzień zaliczony

Cześć :)

Tak jak już wcześniej pisałam dziś zaczęłam wprowadzać w swoje życie zmiany odnośnie żywienia i ćwiczeń. Nie wiem czy idzie mi dobrze, bo jeszcze dobrze się na tym nie znam. Gdyby ktoś chciał mi pomóc to zapraszam do zostawiania komentarzy :) A może, ktoś ze mną zacznie przygodę z treningami i zmianą w żywieniu?

Śniadanie:
Jajecznica z dwóch jajek z piersią kurczaka


Obiad:
50g kaszy jęczmiennej, 2 skrzydełka kurczaka pieczone w piekarniku, buraczki


Kolacja:
Pół banana, garść szpinaku, mleko kokosowe


Między śniadaniem a obiadem i obiadem a kolacją zjadłam jedno jabłko.

A teraz czas na trening. Dziś wybrałam coś spokojnego, dopiero zaczynam :) Postawiłam na Skalpel Ewy Chodakowskiej oraz trening na boczki z Tiffany.
Tutaj macie link do treningu z Tiffany - https://www.youtube.com/watch?v=oJIm6NPtKWM



Po treningu woda z cytryną musi być :)



Mam nadzieję, że wytrwam w swoim postanowieniu :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz